Listopad 2011

Krok zpátky

24. listopadu 2011 v 12:46 Deník
to je přesně ono. 14 dní se mi daří pěkně se stravovat, cvičit a potom přijde jeden den, který odstartuje zdánlivě nekončící období plné starých návyků.

Nedaří se mi. Nedaří se mi už celý týden. Jím na co přijdu, necvičím. Je jedno jestli je to tabulka čkolády nebo kuře nasáklé omastkem. Včera jsem dokonce posnídala v McDonalds. Byl to sice "jen" toast a kafe, ale já se cítím neskutečně provinile. Nebyla jsem v 'mekáči' dobré dva roky. A teď hle, první příležitost a já po ní skočila. Navíc jsem včera upekla perníčky. A pomalu začínám s cukrovím. Jestli tohle přežiju bez několika kil navíc, tak se náležitě odměním :D

Je to náročný, fakt že jo. Jíst 'zdravě', dokopávat se denně k cvičení. Bude to těžší než jsem si myslela. Pořád jsem ale odhlodlaná to zvládnout!!! Jen to asi prostě bude trnitější cestou. Délší dobu.

Nedávám si nějaké přehnané cíle. Netuším, kolik vážím. Řekla jsem si, že svoji vysněnou postavu budu příští léto mít. To dělá nějakých 7 měsíců. Tak mi drž palce, světe :)

Po krátké pauze opět update :)

19. listopadu 2011 v 13:50 Deník
Měla jsem teď hodně "busy" dny a nejedla jsem zrovna tak, jak bych si představovala. Konala se pizza hawai, konal se alkohol, konala se čokoláda a bůhví co ještě. Dneska se snažím naskočit zpátky do mého hubnoucího vagónu. Doufám, že budu úspěšná.

Jelikože jsem opět vstávala až skoro v poledne (tentokrát ale oprávněně, trápí mě bolest zad už od středy, tak jsem noc probděla a usnula až k ránu.), oběd byl zároveň snídaní. Experimentální recept, nic extra složitýho. Byla to mňamka :)


Co se pohybu týče, pokusím se o něco... ale nevím, čeho budu s těma zádama schopna. Na druhou stranu si ale říkám, že lehkým cvičením bych ta záda mohla maličko rozhýbat. No uvidíme.

16.11.2011

16. listopadu 2011 v 17:19
Dneska to není moc velká sláva. Mám fofr, tak jen stručně...

Snídaně+oběd: gnnocci (nebo jak se to píše) se sýrovou omáčkou
Svačina: jablko, tmavé pečivo
Večeře: ? nejspíš jen zelenina

Večer určitě proběhne nějaká ta kapička alkoholu a popcorn v kině :)

Martes 15.11. Jídelníček

15. listopadu 2011 v 22:18 Deník
Snídaně: bílý jogurt s ovesnými vločkami, jablko
Oběd: vajíčko a sýr zapečený ve slunečnicovém chlebu jako toast
Svačina: banán, jablko
Večeře: rýže se zeleninou a kuřecím masem, na způsob rizota

+ 3 sklenice vody, 2x obří hrnek zeleného čaje

Pohyb: 60min zumba

"I Used To Be Fat"

15. listopadu 2011 v 21:22 Ostatní
Na "I used to be fat" se můžete mrknou na tomhle odkazu.


Jsou tam obě řady. Nejlepší je vybrat si odkaz na "videobb" nebo "megavideo" ;)

Monday

14. listopadu 2011 v 16:12 Deník
Neměla jsem ani tušení, že MTV začala vysílat druhou řadu "I Used To Be Fat", show na kterou se neskutečně ráda dívám. Hrozně obdivuju ty, co do toho šli a úspěšně to zvládli. Zhubnout za 3-4 měsíce třeba 45 kilo čistě jen díky dietě a dennímu cvičení je "huge accomplishment" (já se omlouvám, ale tohle se mi stává pořád, že se nemůžu vymáčknout v češtině. Říkejme tomu deformace z povolání;). Zrovna dnes jsem si pustila díl (Josh), který mě opravdu dojal. Doporučuju! Minimálně vás to bude motivovat k tomu, abyste makali dál (nebo k tomu, abyste si zaplatili osobního trenéra, pokud na to máte :D).



Co se mého jídelníčku dnes týče...


Snídaně+oběd: brokolice a paprika zamichaná ve vajíčku (jj, vstávala jsem nechutně pozdě dneska)
Svačina: ovocný salát - jablko, banán, hroznové víno
Večeře: Jogurt s ovocnými vločkami, tmavé pečivo (už se na to těším!)

+ zatím 3 sklenice vody a 2 hrnky zeleného čaje

Pohyb: úklid celého domu, 30day shred level1 (nezačínám celý program, jen si prostě zacvičím s Jillian), pravděpodobně přidám ještě chvilku pilates.

Naivně si mažu břicho zeštihlujícím gelem od Dermacolu. Údajně to má "sežrat" tuk a za měsíc ubrat jednu konfekční velikost :D Tak to bych chtěla vidět. Budu si muset koupit ještě jeden, abych to mohla vyzkoušet a opravdu se 2x denně mazat. Ano, věřím na zázraky :P

A ano, musím jít sakra reklamovat tu váhu, dokud je na ni platná záruka. Jak mám asi hlídat čísla, když nemám fungující váhu??


Neděle

13. listopadu 2011 v 20:06 Deník
Snídaně: slunečnicový chleba s máslem, banán, hroznové víno
Oběd: kachní prso, asi 5 malých bramborových knedlíků, lžíce kyselého zelí
Svačina: nic
Večeře: jablko
Tekutiny: 3x zelený čaj, 3x voda

... protože ta kachna (ač to byla mini porce) mě zaplácla na celý den :)

Pohyb: weight loss yoga DVD + jsem vysála celý náš obří byt 4+1 :P

Na zítra sháním nějaký recept na brokolici. Jsem ráda, že tu konečně zase budu sama a můžu si uvařit co chci!!

12.11.2011

12. listopadu 2011 v 18:02 Měření
Musím říct, že jsem na tom byla už i líp, ale nejhorší to taky není.

Prsa: 94 cm (proč bože proč???? dá se zhubnout i v prsou? Řekněte, že ano prosím!)
Pas: 73 cm
Břicho pod pupíkem: 90 cm (sledujete ten rozdíl mezi pasem a spodní částí břicha? Děs!)
Zadek/boky: 102 cm
Obvod stehna: 62 cm (v nejširším bodě)

Tak hlavně aby to ubývalo :)

Jídelníček & domácí cvičení

12. listopadu 2011 v 17:46 Deník
"Včera váš blog navštívilo 12 lidí." o tom se mi vážně ani nesnilo :)) Děkuju za návštěvy i komentáře.

Držet se nějakého plánu o víkendu je hodně těžké. Hlavně když přijede babička, upeče výbornou buchtu, uvaří mňamku oběd. Ale já se hned na začátku rozhodla, že se nebudu omězovat až příliš. To znamená, že nepohrnu kouskem té buchty, dám si k obědu svíčkovou či řízek. Kdybych se toho vzdala, tak umřu hlady nejspíš :))

Takže dnes

Snídaně: žitný chleba s kiri, jablko
Svačina: kedlubna
Oběd: kuřecí řízek, bramborová kaše
Svačina: banán
Večeře: bílý jogurt s müsli, jablko

k tomu ještě kousek té buchty :) + opět 4 hrnky zeleného čaje, 2 sklenice vody (ještě nejdu spát, určitě něco vypiju ještě)

Co se pečiva týče, jím převážně žitný chleba, což mi bylo doporučeno. Zvykla jsem si na něj a normální chleba bych už snad ani nechtěla :) Mléčné výrobky... někdo doporučuje je úplně vypustit, někdo zase říká, že jsou nutné. Já osobně jsem je nikdy moc nejedla, jogurt si dám vyjímečně, sýry (kromě kiri :P) nejím... to, že jsem si ted k večeři vzala aktivii mě samotnou dost překvapilo :)) Já nevím, do kontaktu s lidmi, kteří se snaží zhubnout jsem teď přišla do kontaktu prvně, tak se ráda rozvím názory na mléčné vyrobky a tak :)

Pohyb se dnes ještě nekonal, ale až všichni v baráku zalezou do svých nor, pustím si jógu Boba Harpera a bude mi fajn.

Když už mluvím o tom DVD, ... ta Bobova jóga se jmenuje The Biggest Loser Workout - Weight Loss Yoga myslim. Netuším, jestli se tím dá i zhubnout, dost o tom pochybuju. Ale možný je všechno. Každopádně je to docela "hustý" :)) Určitě je to super na zpěvňování, to ucítíte už při prvním cvičení. Hodlám to proto používat co nejčastěji. Člověk se při tom pěkne protáhne, zadýchá a zpotí :) ale ten pocit potom, ten je k nezaplacení :P určitě doporučuji. Dá se to stáhnout na uloz.to mám ten dojem. Pokud používáte torrenty, tak to najdete stopro. Ukázka:


Další super cvičení je 30day Shred with Jillian Michaels. Pokud mrknete na youtube, tumblr nebo net všeobecně, uvidíte, že výsledky se opravdu dostaví (pokud opravdu cvičíte denně a poctivě.) Mělo by se střídat 10 dní level 1, 10 dní level 2 a 10 dní level 3. Pokud vám ale vyhovuje třeba level 1, vůbec nevadí, když ho cvičíte třeba dva týdny i déle. Cviky nejsou náročné. Jillian na vás působí přes obrazovku a těch nějakých 25 minut se dá zvládnout. Ukázka:


Další videa co mám, jsou: Les Mills Boby Balance, Pilates - Mari Winsor (šílená nuda musím říct), Zumba Beta Perez a Jóga pro začátečníky. Mám i tři DVD Daida Hufa, ale podle toho se moc cvičit nedá. Nemám ho ráda :P

Právě se chystám na počáteční měření, tak snad to dopadne nad moje očekávání :).

(Th)inspiration

12. listopadu 2011 v 0:02 Motivace/Inspirace
Briana Evigan, Phoebe Tonkin, Jennifer Aniston, Jillian Michaels