Jídelníček & domácí cvičení

12. listopadu 2011 v 17:46 |  Deník
"Včera váš blog navštívilo 12 lidí." o tom se mi vážně ani nesnilo :)) Děkuju za návštěvy i komentáře.

Držet se nějakého plánu o víkendu je hodně těžké. Hlavně když přijede babička, upeče výbornou buchtu, uvaří mňamku oběd. Ale já se hned na začátku rozhodla, že se nebudu omězovat až příliš. To znamená, že nepohrnu kouskem té buchty, dám si k obědu svíčkovou či řízek. Kdybych se toho vzdala, tak umřu hlady nejspíš :))

Takže dnes

Snídaně: žitný chleba s kiri, jablko
Svačina: kedlubna
Oběd: kuřecí řízek, bramborová kaše
Svačina: banán
Večeře: bílý jogurt s müsli, jablko

k tomu ještě kousek té buchty :) + opět 4 hrnky zeleného čaje, 2 sklenice vody (ještě nejdu spát, určitě něco vypiju ještě)

Co se pečiva týče, jím převážně žitný chleba, což mi bylo doporučeno. Zvykla jsem si na něj a normální chleba bych už snad ani nechtěla :) Mléčné výrobky... někdo doporučuje je úplně vypustit, někdo zase říká, že jsou nutné. Já osobně jsem je nikdy moc nejedla, jogurt si dám vyjímečně, sýry (kromě kiri :P) nejím... to, že jsem si ted k večeři vzala aktivii mě samotnou dost překvapilo :)) Já nevím, do kontaktu s lidmi, kteří se snaží zhubnout jsem teď přišla do kontaktu prvně, tak se ráda rozvím názory na mléčné vyrobky a tak :)

Pohyb se dnes ještě nekonal, ale až všichni v baráku zalezou do svých nor, pustím si jógu Boba Harpera a bude mi fajn.

Když už mluvím o tom DVD, ... ta Bobova jóga se jmenuje The Biggest Loser Workout - Weight Loss Yoga myslim. Netuším, jestli se tím dá i zhubnout, dost o tom pochybuju. Ale možný je všechno. Každopádně je to docela "hustý" :)) Určitě je to super na zpěvňování, to ucítíte už při prvním cvičení. Hodlám to proto používat co nejčastěji. Člověk se při tom pěkne protáhne, zadýchá a zpotí :) ale ten pocit potom, ten je k nezaplacení :P určitě doporučuji. Dá se to stáhnout na uloz.to mám ten dojem. Pokud používáte torrenty, tak to najdete stopro. Ukázka:


Další super cvičení je 30day Shred with Jillian Michaels. Pokud mrknete na youtube, tumblr nebo net všeobecně, uvidíte, že výsledky se opravdu dostaví (pokud opravdu cvičíte denně a poctivě.) Mělo by se střídat 10 dní level 1, 10 dní level 2 a 10 dní level 3. Pokud vám ale vyhovuje třeba level 1, vůbec nevadí, když ho cvičíte třeba dva týdny i déle. Cviky nejsou náročné. Jillian na vás působí přes obrazovku a těch nějakých 25 minut se dá zvládnout. Ukázka:


Další videa co mám, jsou: Les Mills Boby Balance, Pilates - Mari Winsor (šílená nuda musím říct), Zumba Beta Perez a Jóga pro začátečníky. Mám i tři DVD Daida Hufa, ale podle toho se moc cvičit nedá. Nemám ho ráda :P

Právě se chystám na počáteční měření, tak snad to dopadne nad moje očekávání :).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 fat-fighters fat-fighters | Web | 12. listopadu 2011 v 20:43 | Reagovat

Já bych mléčné výrobky nevynechávala, je to dobrý zdroj bílkovin, zasytí a nemají tolik kj, třeba odtučněný tvaroh. A když mám třeba chuť na sladké, koupím jogurt extralight, nebo jogobelu pečené jablko light a je to bez hříchu:-)

2 fitness-girl fitness-girl | Web | 13. listopadu 2011 v 8:20 | Reagovat

Ahoj, někteří doporučují mléčné výrobky vynechat, protože zahleňují a naše tělo neumí zpracovat některé látky v nich - říkala mi to i paní ve zdravé výživě. Já je každopádně miluji a jím je denně, nevím co bych jedla místo nich, takže je nevynechávám :D Jinak díky za ten tip s tou yogou. Boba Harpra mám ráda, tak už to stahuju a mrknu na to, jestli to bude pro mě použitelné k cvičení (nebaví mě nudné a pomalé cvičení, ale pokud se u toho zapotím, jsem ochotná to zkusit :D ).

A ještě k tomu, jak jsi psala, že si občas dopřeješ tu buchtu nebo svíčkovou - já to mám stejně :) Objedy jím jakékoliv - navíc ve školní jídelně, takže moc na výběr není - a hubnu stejně :) I tu buchtu si občas dám. Ono to člověka nezabije, když to jí v míře :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama