Poprvé

11. listopadu 2011 v 21:06 |  Deník
Den první, co se blogování týče. Pokud jde o nový jídelníček, mám za sebou den pátý.

Všeobecně je stravování lepší, když nemusím vysedávat ve škole. To se to pak špatně hlídá... letos mám štěstí, že chodím do školy na max. 2 hodiny denně.


Snídaně: celozrnná houska s margarínem, jablko
Oběd: brokolice, paprika a brambory osmahnuté na másle
Svačina: strouhaná mrkev s jablkem
Večeře: slunečnicový chleba s margarínem a pár plátků kedlubny

+ 3 hrnky zeleného čaje, 4 sklenice vody

Nemám páru, jestli je to takhle správně nebo špatně. Co ale vím, je, že mému tělu to vyhovuje. Vždy, když nastoupím na tomuto podobný režim, cítím se fajn. Nejsem nafouklá, netrápí mě zažívání (což se při "běžné" stravě, která zahrnuje sladké, velmi tučné a fast food, stává dost často). V podstatě ale jím pořád stejně, akorát jsem sladké vyměnila za ovoce a zeleninu, fast food uplně vypustila a bílé pečivo nahradila tmavým. Teplé večeře se u nás moc nedělají, spíš jak kdy. Pokud mám chuť a náladu, tak si ji udělám, ale denně to opravdu není.

Pohyb: svižná chůze 2km, schody z 12. patra dolů a nahoru (dneska 2x. Sláva nefunkčním výtahům).

Měla jsem v plánu ještě pilates nebo weight loss yogu, ale trošku změna plánu v naší domácnosti dneska, není prostor ani čas, tak snad aspoň mini posilování břicha a nohou před spaním.

Chtěla jsem se zeptat (kohokoliv kdo tyhle moje výplody čte), jestli mi můžete doporučit nějaké účinné cviky na posilování vnitřní strany stehen. Tam mě to trápí pěkně ... :)

Zítra bude den "bojovka". Spousta práce, ježdění a tak,... tak uvidím, jak se mi bude dařit držet se plánu ;)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 fitness-girl fitness-girl | Web | 12. listopadu 2011 v 7:58 | Reagovat

Ahoj, jídelníček máš hezký :) Jen bych možná dala to pečivo jenom 1x denně - buď místo něj na snídani nějaké ovesné vločky třeba nebo na večeři místo pečiva jenom nějaké bílkoviny a zeleninu.

A o weight loss yoze slyším poprvé a docela mě to zaujalo ten název. Joga mi vždy přišla spíš taková protahovací než na hubnutí.

Vnitřní stehna mě taky trápí nejvíc. Řekla bych, že je prostě důležité nějak sportovat a cvičit a ten podkožní tuk se prostě spálí. Ale tady jsem našla třeba i video na zeštíhlení stehen, tak ho můžeš skusit:

http://blogilates.tumblr.com/post/3567015250/oh-cool-its-up-good-job-to-both-me-and-sarah-for

http://blogilates.tumblr.com/post/2760627860/who-wants-legs-that-guys-cant-take-their-eyes

2 fat-fighters fat-fighters | Web | 12. listopadu 2011 v 14:53 | Reagovat

Jídelníček máš velice správně! Možná bych přidala kus masa nebo mléčný výrobek, chybí tam bílkoviny. Ty jo ty vnitřní stehna mě taky trápí, spolu s bůčky nad zadkem je to má nejproblematičtější část. Zatím jsem na to nevyzrála. Přidám si tě do přátel:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama